ارزیابی بوی نامطبوع تهران توسط دستگاه های سنجش سازمان محیط زیست

به گزارش وبلاگ نت مالزی، استاندار تهران از ارزیابی مناطقی که در آنها بوی نامطبوع منتشر شده است توسط دستگاه های سنجش سازمان حفاظت محیط زیست اطلاع داد.

ارزیابی بوی نامطبوع تهران توسط دستگاه های سنجش سازمان محیط زیست

به گزارش وبلاگ نت مالزی، انوشیروان محسنی بندپی در خاتمه جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران گفت: این جلسه چهار دستور جلسه داشت که نخست گزارشی از شرایط آلودگی هوا در سال 98 ارائه شد که براساس آن آنالیز هایی درخصوص شاخص های آلایندگی در تهران مورد آنالیز نهاده شد. به این ترتیب در سال 98 تاکنون دو روز ناسالم برای همه گروه ها داشته ایم.

وی اضافه کرد: موضوع دومی که مورد آنالیز نهاده شد گزارشی درخصوص مقابله با پدیده گرد و غبار بود که توسط منابع طبیعی استان ارائه شد.

استاندار تهران ادامه داد: هواشناسی نیز گزارشی را در این جلسه ارائه کرد که فردا در سطح استان شاهد بارش باران و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود. در حال حاضر شاخص آلایندگی عدد 167 را نشان می دهد اما با توجه به پیش بینی بارندگی ها برای فردا تعطیلی مدارس را نخواهیم داشت.

بندپی درخصوص انتشار بوی نامطبوع در بعضی نقاط شهر تهران نیز گفت: در مناطق 9، 10، 11 و بخشی از منطقه 2 تهران گزارش هایی از انتشار بوی نامطبوع به ما رسیده که در حال حاضر دستگاه های سنجش سازمان حفاظت محیط زیست در این مناطق مشغول ارزیابی هستند اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده اند. بی تردید به محض حصول نتیجه، نتایج به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی تاکید نمود: در بعضی از مواقع سال جهت باد تهران که غالباً از سمت غرب وزیده می گردد، تغییر می نماید و مانند امروز از جنوب به سمت مرکز شهر می وزد. امیدواریم منشأ این بوی نامطبوع تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارزیابی بوی نامطبوع تهران توسط دستگاه های سنجش سازمان محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی بوی نامطبوع تهران توسط دستگاه های سنجش سازمان محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید