امیر در ماریتیمو اوج می گیرد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، امیر عابدزاده را می توان موفق ترین گلر لژیونر فوتبال ایران دانست که در یک لیگ خوب اروپایی فیکس باز می نماید و عملکرد خوبی هم داشته است.

امیر در ماریتیمو اوج می گیرد

به گزارش وبلاگ نت مالزی ،در تمام این سال ها دروازه بان لژیونر زیاد نداشته ایم.بعد از نیما نکییسا که سال ها قبل به لیگ یونان رفت و موفق نبود علیرضا حقیقی و سوشا مکانی هم طی سال های اخیر در لیگ های درجه دوم سوم سوئ و نروژ بازی نموده اند و حساب دانیل داوری هم که جداست.شاید همین حالا بتوان امیر عابدزاده را موفق ترین گلر لژیونر فوتبال ایران نامید که در لیگی نسبتا با کیفیت در اروپا دروازه بان اصلی است.

دروازه بان ایرانی ماریتیمو در سومین بازی فصل نیز با وجود دریافت یک گل با عملکرد خوبش توانست همراه این تیم به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند.امیرعابدزاده دیگر آن دروازه بان جوان نیست که برای بازی های حذفی و تورنمنت های درجه دو انتخاب گردد.او از نیمه های نیم فصل دوم گذشته سال قبل دروازه بان اول تیمش شد و سال جاری چه در لیگ پرتغال و چه در آلیانزکاپ دروازه بان اصلی ماریتیمو بوده است.او در این فصل در سه بازی چهار گل دریافت نموده و یک کلین شیت نیز به نام خودش ثبت نموده است.

امیر عابدزاده بعد از بازی مقابل چاوز نمره خوب 6 را از رسانه های پرتغالی دریافت کرد که با وجود خوردن یک گل نمره خوبی به حساب می آید.او در این بازی در دقیقه 17 دروازه اش توسط بازیکنان حریف باز شد اما در بیش از هفتاد دقیقه توانست با خروج های خوب و سرعت عملش یکی از عوامل پیروزی تیمش باشد.

او آنقدر گل نخورد تا ماریتیمو در وقت های اضافه بعد از دقیقه نود دو گل به حریف بزند و سه امتیاز با ارزش را به دست بیاورد. ماریتیمو با این برد اکنون با 6 امتیاز از سه بازی در رده پنجم نهاده شد درحالی که با دو تیم پورتو فیرنزه که در رده های سوم و چهارم هستند هم امتیاز است و از بنفیکای صدرنشین و اسپورتینگ نیز تنها یک امتیاز کمتر دارد.

3-270

منبع: ایران ورزشی

به "امیر در ماریتیمو اوج می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر در ماریتیمو اوج می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید