خواجه وند: از مالک یک باشگاه شکایت کرده ایم، هنوز شانس مصالحه با برانکو را داریم

به گزارش وبلاگ نت مالزی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد که این باشگاه از مالک یک باشگاه خصوصی که اظهاراتی علیه این تیم انجام داده بود، شکایت کرده است.

خواجه وند: از مالک یک باشگاه شکایت کرده ایم، هنوز شانس مصالحه با برانکو را داریم

به گزارش وبلاگ نت مالزی، مهدی خواجه وند در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره واکنش این باشگاه به تهمت هایی که اخیراً به پرسپولیس و قهرمانی هایش زده شده است، گفت: مصاحبه ای از طرف مالک یک باشگاه انجام و مسائلی مطرح شده است که بخشی از آن اتهام زنی به ارکان فدراسیون فوتبال از جمله سازمان لیگ و مجریان فوتبال کشور بوده و حتماً از مصادیق نشر اکاذیب است. قسمتی از این توهین و افتراها هم به باشگاه پرسپولیس برمی گشت که باشگاه حق و تکلیف قانونی خود می داند به این موضوع ورود کرده و حقوق خود را پیگیری کند.

وی ادامه داد: به همین خاطر شکایتی از آن شخص تنظیم و ثبت شده که انتظار داریم به بهترین شکل ممکن به آن رسیدگی شود تا حداقل دوباره شاهد تکرار این موارد نباشیم. این تهمت ها مصداق تشویش اذهان عمومی بوده و انتظار ما این است که برخورد محکمی شود.

خواجه وند درباره اینکه پیش از این هم اتهام های این چنینی به پرسپولیس زده شده بود، گفت: بله پیش از این هم موارد زیادی بود که از سوی بعضی افراد و باشگاه ها به پرسپولیس تهمت زده شد، اما باید برخورد قاطعانه ای مقابل این افراد صورت بگیرد، تا مجدداً این حرف ها و تهمت ها مطرح نشود.

مدیر حقوقی باشگاه همچنین درباره آخرین شرایط پفراینده برانکو گفت: در این پفراینده همان طور که پیش از این هم گفته ایم، ما دو نگاه داریم. یکی بحث تکلیف حقوقی ماست که بر عهده بنده است و باید موارد حقوقی را انجام بدهم و بحث دیگر نگاه مدیریت باشگاه است که به دنبال امکان مصالحه و مذاکره با برانکو هستیم. در این پفراینده در ابتدا مبلغی از طرف آقای برانکو مطالبه شد. بخش حقوقی باشگاه دفاعیه خود را ارسال کرد و اتفاقاً در حکم صادره، فیفا قسمتی از دفاعیه باشگاه را قبول کرد و در حکم نهایی، مبلغی که باید پرداخت کنیم از مبلغ اولیه مورد مطالبه آقای برانکو خیلی کمتر بود. تا همینجا هم اقدام حقوقی مناسبی صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: صرف نظر از این ما همیشه گفتیم که مشتاق به مصالحه و مذاکره با آقای برانکو هستیم. حتی یک بار خود من و مسئول امور مالی باشگاه به کرواسی رفتیم، ولی آنجا در مذاکرات توافق حاصل نشد. با این حال باب مذاکره را نبستیم. بعد از اینکه حکم آمد هم به دادگاه عالی ورزش اعتراض کردیم که باید این اتفاق می افتاد. درباره هزینه هایی که برای این پفراینده مطرح می شود هم تا به امروز فقط هزار فرانک سوئیس پرداخت کرده ایم و هنوز وارد مرحله بعدی نشده ایم. اخطار بعدی است که به ما اعلام می کند چه هزینه جدیدی باید پرداخت شود که همزمان مذاکراتی را با وکیلش شروع کردیم. در مذاکره همان طور که از نامش معین است دو طرف با توجه به شرایط خود پیشنهاداتی می دهند که ممکن است قبول نشود، دوباره پیشنهاد می دهند و آن قدر پیش می فرایند تا به یک حد وسط و توافق برسند. در این پفراینده هم ما معتقدیم که همچنان شانس مذاکره و مصالحه با آقای برانکو وجود دارد. حتماً پیشنهادات می تواند تعدیل شود تا دو طرف به یک نقطه مشترک برسند، ولی از طرف ما چیزی بسته نشده است.

خواجه وند ادامه داد: برانکو با افتخاراتی که برای پرسپولیس کسب کرد جزو تاریخ باشگاه شده و جایگاه خاصی بین هواداران دارد. اعتقاد من این است که باید در زمان بهتری با ایشان مصالحه صورت می گرفت، ولی این کار انجام نشد و منجر به طرح دعوا در فیفا شد. وقتی این شکایت در فیفا مطرح شد باشگاه نمی توانست دعوا را رها کند و همان مبلغ مورد مطالبه را عیناً پرداخت کند. باید هم پفراینده را مدیریت می کرد و هم از طرف دیگر به دنبال مصالحه با برانکو می رفت. وقتی طرح دعوا می شود به همان میزان مذاکره هم سخت تر می شود. با این حال تلاش ما بر این است که بالاخره به یک نقطه مشترک با آقای برانکو برسیم.

مدیر حقوقی باشگاه درباره این انتقاد که چرا باشگاه پرسپولیس هزینه بردن پفراینده به CAS را متقبل شده است، یادآور شد: آیا باید پفراینده را رها می کردیم یا نه. باید همزمان پفراینده را مدیریت می کردیم و مذاکره هم دنبال می شد. همان طور که گفتم تا به امروز برای این پفراینده هزار فرانک هزینه شده و هنوز شانس صلح با آقای برانکو را داریم و درباره مراحل بعدی پفراینده می توانیم بعداً صحبت کنیم.

او درباره سایر پفراینده های باشگاه در کمیته انضباطی فیفا هم خاطر نشان کرد: متأسفانه ما در حال حاضر پفراینده های بین المللی زیادی داریم. اکثراً پفراینده هایی هستند که در زمان خودشان به درستی مدیریت نشده اند. مثلاً پفراینده آقای نیلسون. سه بار با ایشان مصالحه شده و باشگاه قبول کرده است که مبلغ مورد توافق را پرداخت کند، اما پرداخت نشد و به زمان مدیریت جدید کشیده شد که ما آن را پرداخت کردیم. در مورد آقای گابریل هم همین طور. با بازیکن مذاکره و از او تخفیف هم گرفته شد، ولی باز هم در آن زمان پول به ایشان پرداخت نشده است. پفراینده سرتن چوک هم شرایط مشابهی داشت. باشگاه توافق کرده بوده که مبلغی به ایشان پرداخت شود، اما باز هم نشده و اینها در زمان ما پرداخت شد.

خواجه وند گفت: بودیمیر هم طبق قراردادی که داشته مبلغ قابل توجهی از باشگاه طلب داشته است، صرف نظر از اینکه ارزش واقعی این بازیکن چقدر بوده است. ما این پفراینده را هم مدیریت کردیم و اجازه ندادیم تا امروز در کمیته انضباطی فیفا مسئله ای برای باشگاه به وجود بیاورد، با این حال منتظر رأی نهایی هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خواجه وند: از مالک یک باشگاه شکایت کرده ایم، هنوز شانس مصالحه با برانکو را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواجه وند: از مالک یک باشگاه شکایت کرده ایم، هنوز شانس مصالحه با برانکو را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید